Integritate instituțională
Cod etic/deontologic/de conduită
Lista cuprinzând cadourile primite
Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
Planul de integritate al instituției
Raport narativ privind stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA și în planul de integritate
Lista cu documentele de interes public
Studii / cercetări / ghiduri / materiale informative relevante
pagina pentru solicitare informatii
Modalități de contestare a deciziei autorității sau a instutuției publice în situația în care persoana se consideră vătămată în privința dreptului de acces la informațiile de interes public solicitate.
Conform art. 22 din Legea Nr. 544/2001, persoana care se consideră vătămată în drepturile sale, poate face plângere la secția contencios administrativ a tribunalului în a cărei rază teritorială domiciliază, sau în a cărei rază teritorială se află sediul autorității oir a instituției publice. Plângerea se face în termen de 30 de zile de la data expirării termenului prevăzut de la art. 7 din lege.
Modalități de contestare a deciziei autorității sau a instutuției publice în situația în care persoana se consideră vătămată în privința dreptului de acces la informațiile de interes public solicitate.
Conform art. 22 din Legea Nr. 544/2001, persoana care se consideră vătămată în drepturile sale, poate face plângere la secția contencios administrativ a tribunalului în a cărei rază teritorială domiciliază, sau în a cărei rază teritorială se află sediul autorității oir a instituției publice. Plângerea se face în termen de 30 de zile de la data expirării termenului prevăzut de la art. 7 din lege.